دانلود آهنگ جدید

جلسه يازدهم قرارگاه
 
انجمن اسلامی شهرستان آزاد شهر
 
 


چهارشنبه : 12/7/91

جلسه يازدهم

موضوع : تشكيلاتي

ساعت : 14:30 الي 18

دبيران : صادق پور

1.موضوع : نوع فعاليت هاي اعضا قرارگاه در موراد زير تشريح شد از جمله

1.      2.ثبت نام داشن اموزان علاقه مند در مراسم آغازين در قسمت قرائت قرآن و دعا

2.     3. ثبت نام داشن اموزان علاقه مند در اجراي نماز جماعت در قسمت هاي موذني و مكبري

3.    4.  ثبت نام و استعداد بابي علاقه مندان به مداحي و نوخواني

4.     5. تشكيل هيست سنيه زني در مدرسه

5.     6. نخبه يابي و نخبه پروري در زمينه علمي و ورزشي و هنري


 براي مشاهده عكس ها به ادامه مطلب مراجعه كنيد.....

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, :: 18:39 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری

چهارشنبه : 91/7/5

جلسه : دهم

موضوع : هتك حرمت

دبيران : صادق پور – كوهساري

هنك حرمت

نقد و بررسي فيلم و اهداف دشمن از اين فيلم :

يك مورد در اين فيلم اين بود كه ميخواستند ثابت كنند كه مسلمانان خونريز هستند در حاليكه در كليه جنگها پيامبر در صدر اسلام حدودا هزاران كشته شده با توجه به جمعيت آن زمان عربستان كمتر از يك درصد كشته  شدند. در حاليكه فقط در جنگ غرب با عراق حدودا ده درصد كشته شدند و البته جنگها و...اگر در نظر بگيريد متوجه مشويد كه خونريزي از ويژگي هاي آنهاست.

صهيونيست در حال نابودي است و در حال حاضر با اين كار ها با دستهاي خودشان سرعت بيشتري به نابودي شان ميدهند.

و همچنين بحث هايي ديگر صورت گرفت از جمله بي احترامي به مقدسات پيامبر عظيم شان و ديگر پيامبران الهي و جايگاه و بزرگي و بلند مرتبگي اين بزرگواران در نزد خداوند.

 


 براي مشاهده عكس ها به ادامه مطلب مراجعه كنيد.....

 

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, :: 18:37 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:, :: 12:16 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری

دفاع مقدس در کلام رهبری

هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است. در این مجموعه تابناک، درخشنده ترین و نفیس ترین نگین گرانبها یاد و خاطره شهیدان است. آنها جوانان و جوانمردان رشید و پاک سرشتی بودند که با آگاهی و درک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و وظیفه ی بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند. هر ملتی که چنین دلاوران آگاه و شجاعی را در دامان خود پرورده باشد حق دارد به آنان ببالد و آنان را الگوی تربیت جوانان خود در همه دوران ها بداند.

دفاع مقدس و غرور ملی

هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملی پایان ناپذیری برای مردم سلحشور ایران گردید و باعث شد که توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود. رشادت های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می توان هر دشمن خیره سری را ناکام ساخت.

دفاع مقدس و ولایت پذیری

این روزها هنگامی که یادی از دفاع مقدس می شود، دنیایی از شرف و حماسه ملتی نجیب و آزاده در اذهان تداعی می شود که عطر معنویت و صفای خاصی به ما ارزانی می دارد. ملتی که با پرورش رزمندگانی حماسه آفرین مفهوم روشن «تعبد در برابر ولایت» را به نمایش گذاشتند و با انگیزه «ادای تکلیف» در پی «مرجع و رهبر» خود سر از پا نشناخته، به جبهه های حق علیه باطل شتافتند و طلوع عشقی بی بدیل را ترسیم کردند و به پیروزی بزرگی که حفاظت از وجب به وجب سرزمین اسلامی و صیانت از مکتب و عقیده بود دست یازیدند.

پیام دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس یادآور خون های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد. فرزندان جبهه و شهادت اطاعت را عبادت می بینند. وارثان دفاع مقدس عزت جهاد را با ذلت در خانه نشستن عوض نمی کنند. ایستادگی آنها نشستگان تاریخ را به قیام وا می دارد و این پیام بزرگ دفاع مقدس است.


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:, :: 12:14 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری

دهه کرامت، دهه اول ماه ذی‌العقده است و آغازش با ولادت حضرت معصومه (علیهااالسلام) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا(علیه السلام) می‌باشد. این دهه یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است. دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.

مهر و وفایی که خواهر مهربان و دلداده را به هجرت وادار نموده و غربت و بیماری و مرگ در فصل جوانی را برای او آسان کرده است.

مهربانی که جز در مورد امام حسین و حضرت زینب (علیهما‌السلام) سابقه ندارد.

دهه کرامت تداعی کننده عزم و قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان والامقام و گرانقدر جهان می‌باشد.
تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند چرا که حرم حضرت معصومه و امام رضا (علیهماالسلام) کانون دعا و قرآن و نیایش و … است.

دهه کرامت یادآور تحول آفرینی بانوان آسمانی است و این که می‌توانند رهبری دل‌های صدها میلیون مسلمان را در طی اعصار عهده‌دار بشوند.

دهه کرامت یادآور زهرا و زینب (سلام‌الله علیهما‌السلام) است.


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:, :: 12:12 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری

حي علي الجهاد

يا حسره علي العباد ماياتيهم من رسول الا كانو به يستزتون 

بيانيه محكوميت اقدام كارگردان امريكايي در ساخت فيلم موهن در خصوص پيامبر گرامي اسلام

 

 

استكبار جهاني به سركردگي امريكا و صهيونيسم بين الملل خشمگين از بيداري اسلامي اسلامي كه به بركت انقلاب اسلامي ايران در سراسر جهان اسلام و ديگر نقاط دنيا حاصل شده است، با شيوه هاي مختلف همچون كاريكاتور، فيلم ، نوشتن كتاب و... قصد مقابله با بيداري اسلامي را دارد و اين بار نيز كارگردان  منفور امريكايي با سرمايه هاي صهيونيستي اقدام به ساخت و نمايش فيلم اهانت اميز نسبت به وجود مقدس پيامبر گرامي اسلام نموده است

ما دانش اموزان قرارگاه انجمن اسلامي ازادشهر به نيابت از امت مسلمان در سراسر جهان با استعانت از قدرت لايزال الهي ، و توجهات حضرت ولي عصر (عج) ، و تاسي به سيره نبوي و ائمه اطهار عليهم السلام ، و پيروي از ارمان هاي امام راحل عظيم الشان و منويات ولي امرمسلمين حضرت امام خامنه اي ( دامت بركاته ) ، ضمن اعلام خشم و انزجار خود از اين اقدام پليد دشمنان اسلام در توهين به حضرت محمد مصطفي (ص)  ، اعلان ميداريم :

1)      در دفاع از مقدسات دين مبين اسلام همواره حاضر و اماده هستيم، و مجاهدت و جان فشاني در راه خدا را افتخار بسيار بزرگ براي خود مي دانيم.

2)      هرگز اين گونه اقدامات موهن دشمنان اسلام ، خللي در عزم راسخ امت اسلام وارد نميكند ، بلكه فرايند بيداري اسلامي را سرعت مي بخشد.

3)      مستكبران عالم بدانند كه توطئه هاي دشمنان عليه اسلام و مسلمين ناكار امد و محكوم به شكست است و همانطور كه خدا در قران كريم وعده داده است ، مكرشان را به خودشان باز ميگرداند.

4)      در پايان از امت اسلام در سراسر جهان ميخواهيم كه همواره با هم متحد و منسجم بوده و از تفرقه نپرهيزند ، و لحظه اي از طاعت از فرامين پيامبر گونه ولي امر مسلمين حضرت امام خامنه اي (دامت بركته)  ، غافل نباشند تا دشمنان اسلام را در رسيدن به اهداف شومنان نا كام گزارد.

(( اللهم عجل لوليك الفرج ))

*شادي روح مطهر امام (ره) و شهدا صلوات*

اتحاديه انجمن اسلامي دانش اموزي ازادشهر

 

 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 18:9 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری

 

تصاوير مربوط به انجمن اسلامي شهرستان ازدشهر

 

براي مشاهده تصاوير به ادامه مطلب مراجعه كنيد...



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 18:3 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری

درباره وبلاگ
انجمن اسلامی تشکلی دانش آموزی است که با هدف گسترش فرهنگ اسلامی در مدارس به کار خود ادامه می دهد. انجمن اسلامی تنها انجمنی است که به صورت مستقیم با مقام معظم رهبری ارتباط دارد
تصاویری از جلسات انجمن اسلامی قرار گاه عمار روز قدس افطار ولادت حضرت فاطمه زهرا و روز زن هفته معلم زلزله بوشهر شهادت حضرت فاطمه (س) غبار روبی و ..... جلسه ی 91/12/16 بیو گرافی اعضای انجمن وبلاگ مدرسه فعالیت های بهمن ماه جلسه ی انجمن اسلامی (دبیرستان شهید مطهری) 91/10/27 بروایت تصویر شهادت امام سجاد گفتمان دینی ولایت ( نشست ولایت) محرم به روایت تصویر
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انجمن اسلامی شهرستان آزاد شهر و آدرس aeazadshahr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1


اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان