دانلود آهنگ جدید

برنامه های پیشنهادی دهه ولایت و بصیرت
 
انجمن اسلامی شهرستان آزاد شهر
 
 

1-تشکیل جلسه با تشکل های دانش آموزی با موضوع غدیر 2-برگزاری مراسم دعای عرفه با همکاری تشکل ها 3-اجرای زنگ غدیر 4-تهیه پرچم مزین به من کنت مولی و فهذا علی مولی 5-آذین بندی مدرسه و نصب بنر و تراکت تبریک اعیاد قربان و غدیر 6-برگزاری مسابقات ورزشی (فوتبال-طناب زنی) با عنوان جام ولایت 7-پخش آهنگ های مناسب در زنگ های تفریح و مولودی خوانی در مراسم آغازین 8-برگزاری جشن غدیر(قرآن-سرود ملی-سخنرانی-مسابقه مشاعره-تکریم از سادات و...) 9-تجلیل از همکاران و دانش آموزان سادات 10-برپایی نمایشگاه کتاب تحت عنوان غدیر با همکاری کتابخانه شهرستان 11-برپایی نشست علمی و جلسه پرسش و پاسخ تحت عنوان قرآن و ولایت 12-تهیه نشریه دیواری و برگزاری نمایشگاه نشریه دیواری 13-برگزاری محفل انس با قرآن (ختم قرآن و ختم صلوات) 14-شرکت در مراسم نماز عید و نماز جمعه در دهه ولایت 15-برگزاری مراسم زیارت عاشورا به همین مناسبت با پذیرایی صبحانه 16-برگزاری اردوی پیاده روی به مناسبت دهه ولایت

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 22 مهر 1392برچسب:, :: 9:29 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری

1-دیداربامعاونت پرورشی آموزش وپرورش---->هفته چهارم مهرماه 2-دیدارباامام جمعه----->هفته اول آبان ماه 3-دیداربارئیس آموزش وپرورش------>هفته دوم آبان ماه 4-دیداربافرماندهی نیروی انتظامی------>هفته سوم آبان ماه 5-دیداربافرماندار----->هفته اول آذزماه

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 21 مهر 1392برچسب:عکس, :: 9:35 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری

علی صادقپور:مدرسه شاهد+نگین شهر+شهیدمطری حسن کوهساری:نمونه امام جسین(ع)+ولیعصرنوده(عج)+امام خمینی(ره)

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 21 مهر 1392برچسب:, :: 9:33 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 21 مهر 1392برچسب:, :: 9:30 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 18:55 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری


ارسال شده در تاریخ : جمعه 25 مرداد 1392برچسب:, :: 23:44 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری


ارسال شده در تاریخ : جمعه 25 مرداد 1392برچسب:, :: 23:19 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری

 

11 اردیبهشت ( بیستم جمادی الثانی ) ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها و روز مادر بر تمامی مادران عزیز مبارک باد.

 

 

بیستم جمادی الثانی هر سال، روزی پر از خاطره و معنویت است؛ خاطراتی شیرین از مادران مهربان،فرزندان با محبت و همسران با وفا ؛ این روز به یُمن ِ زاد روز بانوی نمونه اسلام، فاطمه زهرا ( سلام الله علیها) ، روز مادر نام گرفته است ؛ بانویی كه گل سرسبد تمام بانوان عالم است؛ تنها زنی كه پدرش معصوم ، شوهرش معصوم و خودش نیز معصوم بوده و پیامبر گرامی اسلام (ص) به او لقب " اُم ابیها " داده است،یعنی زنی كه برای پدرش همچون مادر بود.

زندگی و سیره ی حضرت زهرا( س) به قدری آموزنده و جذاب است كه هر زن آزاده ای در جهان او را چونان قدیسه ای تحسین می كند؛ زنی كه تولدش از دامن خدیجه كبری ، همسر پیامبر گرامی اسلام (ص) و در كانون نخستین خانواده اسلامی با نغمه های آسمانی و تسبیح قدسیان همراه شد و شب میلادش را عرشیان به بانگ تكبیر و تسبیح جشن گرفتند و خداوند لقب كوثر به او عطا كرد؛ زیرا وی سرچشمه ی تمام خوبی های جهان است.

و چه زیبا تولد این بانوی گرانقدر به ابتكار بنیانگذار جمهوری اسلامی– امام خمینی (ره) – روز زن و روز مادر نام گرفت؛"اگر روزی باید روز زن یا روز مادر باشد،چه روزی والاتر و افتخارآمیزتر از روز ولادت با سعادت فاطمه زهرا سلام الله علیهاست؛زنی كه افتخار خاندان وحی است و چون خورشیدی بر تارك اسلام عزیز می درخشد."

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 21:42 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری

 

آشنایی با روز معلم

روز 12 اردیبهشت در تقویم جمهوری اسلامی ایران، روز معلم نامگذاری شده است.پس از پیروزی انقلاب‌اسلامی و شهادت استاد مرتضی مطهری در روز 12 اردیبهشت ماه سال 1358 توسط گروه فرقان، این روز به عنوان روز معلم نامگذاری شد.

استاد مطهری در روشنگری اقشار باسواد به ویژه قشر فرهنگی جامعه قدم‌های اساسی برداشته بود و آثار عمیق شهید در احیای فکر دینی اصیل و بی پیرایه و منطبق با نیاز روز جامعه در حال گذار ما بسیار مؤثر بوده است.

نقش کلیدی معلمان به عنوان مجریان آموزش عمومی و الگوهای اولیه دانش آموزان بسیار مهم جلوه می‌کند. چرا که معلمان جامعه، انسان سازان نسل بعدی‌اند، لذا نقش آنان به گفته حضرت امام خمینی (ره) همچون نقش انبیا است برای مردم.

 

از سوی یونسکو، نهاد فرهنگی سازمان ملل متحد، 5 اکتبر روز جهانی معلم نامگذاری شده است.بیش از 100 کشور جهان، از جمله ایران، در جریان تصمیم‌گیری برای نامگذاری روز جهانی معلم حضور داشته و هدف از آن توجه بیشتر نسبت به وضعیت معاش معلمان و کیفیت تدریس است.

همه ساله و در چنین روزی در کشورهای مختلف جهان از مقام و نقش معلمان در جامعه تجلیل می‌شود.جوامع پیشرفته جهان اهمیت آموزش عمومی را به عنوان یکی از مهم‌ترین و شاید تنهاترین عامل توسعه اجتماعی دریافته‌اند و سرمایه گذاری‌های عظیم و درازمدتی را روی آن انجام داده‌اند.

 

ارزش و مقام معلم
شرافت و مرتبت معلم زمانی اهمیت دارد كه بتواند شان خداوند و پیامبران را در وجود خود محقق سازد و پیوند انسان به هدف متعالی خلقت یعنی عبادت را برقرار سازد. لذا در این تعریف شهید مرتضی مطهری یكی از آن معلمان راستین است كه اولاً با نگاه تركیبی به همه معارف بشری نظر می كند و ثانیا تمامی تلاشهای علمی و عملی را مقدمه ای برای عبادت می داند و در این راه به مرحله سوم دینداری راه می یابد و با شهادت، عبادت عملی و علمی خود را كامل می سازد. خداوند را می خوانیم كه او رابا سالار و سرور شهیدان امام حسین (ع) محشور سازد.

 

روز معلم

 

هنر معلمی:
معلمی شغل و حرفه نیست، بلکه ذوق و هنر توانمندی است معلمی در قرآن به عنوان جلوه ای از قدرت لایزال الهی نخست ویژه ذات مقدس خداوند تبارک و تعالی است. در نخستین آیات قرآن که بر قلب مبارک پیغمبر اکرم (ص) نازل شد، به این هنر خداوند اشاره شده است:

اقرا باسم ربک الذی خلق، خلق الانسان من علق، اقرأ و ربک الاکرم، الذی علم بالقلم، علم الانسان ما لم یعلم. (علق: ۱ـ ۵)

بخوان به نام پروردگارت که جهانیان را آفرید. انسان را از خون بسته سرشت بخوان ! و پروردگارت کریمترین است همان که آموخت با قلم، آموخت به انسان آنچه را که نمی دانست.

در این آیات خداوند، خود را «معلم» می خواند و جالب این که معلم بودن خود را بعد از آفرینش پیچیده ترین و بهترین شاهکار خلقت، یعنی انسان آورده است.مقام معلم بودن خدا، بعد از آفرینش قرارداد. نوعی انسانی را که هیچ نمی دانست، به وسیله قلم آموزش داد که این از اوج خلاقیت و هنر شگفت خداوند در امر آفرینش حکایت دارد:
چو قاف قدرتش دَم بر قلم زد هزاران نقش بر لوح عدم زد


از این رو، می توان گفت که هنر شگفت معلمی از آن خداوند عالم است.ـ شهید ثانی رحمت الله درباره هنر معلمی خداوند می فرماید:
خداوند از آن جهت به وصف (اکرمیت) و نامحدود بودن کرامتش، توصیف شد که علم و دانش را به بشر ارزانی داشته است. اگر هر مزیت دیگری، جز علم و دانش، معیار فضیلت به شمار می رفت، شایسته بود همان مزیت با وصف (اکرمیت) در ضمن این آیات همراه و هم پا گردد و آن مزیت به عنوان معیار کرامت نامحدود خداوند به شمار آید. کرامت الهی در این آیات با تعبیر «الاکرام» بیان شده است. چنین تعبیری می فهماند که عالی ترین نوع کرامت پروردگار نسبت به انسان با والاترین مقام و جایگاه او، یعنی علم و دانش هم طراز است.


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 21:26 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری

ايرنا/ با گذشت يک هفته از وقوع زمين لرزه 1/6 ريشتري در بخش هاي ˈشنبه و طسوجˈ و کاکي شهرستان دشتي در جنوب استان بوشهر در ساعت 16 و 22 دقيقه 49 ثانيه عصر سه شنبه هفته گذشته تاکنون اين منطقه بيش از 300 بار ديگر به لرزه درآمده است.

براساس اعلام مرکز لرزه نگاري کشوري وابسته به موسسه ژئو فيزيک دانشگاه تهران، شدت پس لرزه هاي منطقه زلزله زده شهرستان دشتي 9/5 تا 8/2 ريشتر ثبت شده است.

آخرين پس لرزه اين منطقه با بزرگي چهار ريشتر در ساعت 19و شش دقيقه و 27 ثانيه شامگاه روز سه شنبه در عمق 16 کيلومتري زمين در فاصله 18 کيلومتري شهر کاکي رخ داده است.

تاکنون گزارشي از خسارت احتمالي اين زمين لرزه دريافت نشده است. شهر کاکي در فاصله 120 کيلومتري جنوب بوشهر واقع است.


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 21:17 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری

در اوراق تاریخ

در منابع شیعه و سنی در زمینه شهادت حضرت زهرا علیهاالسلام مطالبی اعم از تاریخی و روایی ذکر شده است که در این مطلب اجمالا به آن می‌پردازیم.

 

سلیم بن قیس می‌گوید:

از ابن‌عباس شنیدم كه می‌گفت: چون بیماری حضرت فاطمه علیهاالسلام شدید شد، علی‌علیه السلام را طلبید و فرمود:

 

"وصیت می‌كنم تو را كه بعد از من با امامه دختر خواهر من زینب ازدواج کنی و تابوت مرا چنانچه ملائكه برای من وصف كردند، بسازی، و نگذاری احدی از دشمنان خدا در[تشییعٍ] جنازه من حاضر شوند.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 20:53 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری

غبار روبی و دیدار شهدای گمنام و برگزاری جلسه در تاریخ 91/12/23

 

 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:, :: 20:51 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری

1-بررسی نتایج امتحانات و درسهای نوبت اول و برکناری دانش آموزانی که معدل شان از مقدار تعیین شده کمتر بود.

2-بحث تشکیلاتی و معارفه افراد جدید و اهمیت حضور آنها در انجمن.


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:, :: 20:12 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری

در این قسمت به معرفی دانش آموزان عضو انجمن اسلامی دبیرستان شهید مطهری - آزادشهر میپردازیم

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید...



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 26 اسفند 1391برچسب:, :: 17:19 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری

برای ورود به وبلاگ دبیرستان مطهری آزادشهر اینجا کلیک کنید


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:, :: 15:36 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری

برای ورود به آرشیو تصاویر بهمن ماه اینجا کلیک کنید.


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:, :: 18:27 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری

جلسه ی انجمن اسلامی دبیرستان شهید مطهری با حضور 3 عضو اصلی شهرستان بهمراه نیروهای فعال انجمن اسلامی مدرسه برگزار گردید.جلسه ی فوق جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن ایام الله دهه ی فجر تشکیل گردید.

مصوبات جلسه به شرح ذیل می باشد:

1-برگزاری مسابقه ی داستان نویسی (با مسؤلیت وحید قاسمی)

2-برگزاری مسابقه ی نقاشی و طاحی (با مسؤلیت محمد رضا سلطانعلی)

3-برگزاری مسابقه ی عکاسی (با مسؤلیت مهرداد رجبلو)

4-برگزاری مسابقه ی هوش (با مسؤلیت حامد میرعرب)

5-برگزاری مسابقه ی جدول در شهرستانی (با مسؤلیت خردمند)

6-برگزاری مسابقه ی ورزشی (با مسؤلیت حسینی)

7-برگزاری جشن بزرگ -------------------------------------------------

تصاویر جلسه:


 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, :: 20:30 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری


ارسال شده در تاریخ : جمعه 17 آذر 1391برچسب:, :: 13:45 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری

 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 17 آذر 1391برچسب:, :: 13:38 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری

 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 17 آذر 1391برچسب:, :: 13:13 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری

 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 17 آذر 1391برچسب:, :: 12:35 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری


ارسال شده در تاریخ : جمعه 17 آذر 1391برچسب:, :: 12:9 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری


ارسال شده در تاریخ : جمعه 17 آذر 1391برچسب:, :: 11:46 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری


ارسال شده در تاریخ : جمعه 17 آذر 1391برچسب:, :: 11:21 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری

 

اهم فعالیتهای سه ماهه در انجمن اسلامی شهرستان آزادشهر (مهر  آبان  آذر)

1-غبارروبی گلزار شهدا در روز عرفه

2-غبارروبی گلزار شهدای گمنام

3-فعالیتهای ورزشی و تفریحی (فوتسا ل –استخر)

4-سازماندهی دانش آموزان و انجام فعالیتهای دینی و مذهبی در مدارس

5-جذب نیرو  و به عهده گرفتن فعالیتهای آموزشگاه

6-نخبه یابی ونخبه پروری و تشویق این افراد به همکاری با انجمن

7-حضور فعال در در مراسم 13 آبان و نماز جمعه

8-فعالیتهای قرار گاه در ماه محرم

الف-تشکیل هئیتسینه زنی انصار المهدی (عج)

ب-شرکت در برنامه های عزاداری در مساجد و تکیه ها بصورت گروهی

د- برگزاری مراسم زیارت عاشورا در دهه اول محرم در مدارس به همراه پذیرایی و نوحه خوانی و مداحی

ج-شرکت هئیت  سینه زنی  انجمن انصارالمهدی  در مصلی و حسینیه  آزاد شهر 9– برگزاری نشست  در مدارس در مدارس و دعوت از روحانیون

10-دیدار با خانواده شهدا در روز عاشورا

تذکر :گوشه هایی از تصاویر  برنامه ها به پیوست بحضورتان ارسال میگردد .

 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, :: 18:37 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری

 

فرم گزارش جلسه شماره

انجمن اسلامی آزادشهر

عنوان فعاليت:اخلاقی -تشکیلاتی

زمان اجرا: 8/9/91

مخاطبين : اعضای انجمن

مكان اجرا: قرارگاه

مربیان: کوهساری

اهداف اجراي برنامه:

1

تهذیب اخلاق ونفس

2

ادامه شناسایی وجذب نخبه ها

3

 

4

 

  وضعيت مطلوب در برنامه

وضعيت برنامه

وضعيت مطلوب

حضور فعال تمامی اعضای انجمن مدارس

وضعيت موجود

حضور گروهی از بچه های انجمن

 

مهمترين اقدامات انجام شده

جلسه در قرارگاه انجمن اسلامی برگزارشد

درمورد دوصفت:فضایل ورزایل در انسان بحث شد.

موضوع بعدی تشکیلاتی بودوجایگاه بچه های انجمن.

درخاتمه گزارش کامل فعالیتهای ماه محرم درمدارس توسط بچه های انجمن بیان گردید

 

پيوست فرهنگي

 

بصيرت:

 

  عفاف:

 

ميزان هزينه بر ريال:

 

                                                                                

 

 

 

 

 

 

 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, :: 18:35 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری

 

فرم گزارش جلسه شماره

انجمن اسلامی آزادشهر

عنوان فعاليت:اخلاقی -تشکیلاتی

زمان اجرا: 8/9/91

مخاطبين : اعضای انجمن

مكان اجرا: قرارگاه

مربیان: کوهساری

اهداف اجراي برنامه:

1

تهذیب اخلاق ونفس

2

ادامه شناسایی وجذب نخبه ها

3

 

4

 

  وضعيت مطلوب در برنامه

وضعيت برنامه

وضعيت مطلوب

حضور فعال تمامی اعضای انجمن مدارس

وضعيت موجود

حضور گروهی از بچه های انجمن

 

مهمترين اقدامات انجام شده

جلسه در قرارگاه انجمن اسلامی برگزارشد

درمورد دوصفت:فضایل ورزایل در انسان بحث شد.

موضوع بعدی تشکیلاتی بودوجایگاه بچه های انجمن.

درخاتمه گزارش کامل فعالیتهای ماه محرم درمدارس توسط بچه های انجمن بیان گردید

 

پيوست فرهنگي

 

بصيرت:

 

  عفاف:

 

ميزان هزينه بر ريال:

 

                                                                                

 

 

 

 

 

 

 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, :: 18:35 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری

 

فرم گزارش جلسه شماره

انجمن اسلامی آزادشهر

عنوان فعاليت: محرم<2>

زمان اجرا: 29/8/91

مخاطبين : اعضای انجمن

مكان اجرا: قرارگاه

مربیان:صادقپور-کوهساری

اهداف اجراي برنامه:

1

تشکیل هیئت سینه زنی

2

حضور در مراسم عزاداری تاسوعا وعاشورا

3

 

4

 

  وضعيت مطلوب در برنامه

وضعيت برنامه

وضعيت مطلوب

حضور فعال تمامی اعضای انجمن مدارس

وضعيت موجود

حضور گروهی از بچه های انجمن

 

مهمترين اقدامات انجام شده

جلسه در قرارگاه انجمن وشرکت در مراسم سینه زنی

تشکیل هیئت سینه زنی وشرکت درمراسم عزاداری وسینه زنی که درمصلی وحسینه اعظم بود.وامادگی بچه ها درحضور فعال در عزاداریهای تاسوعاوعاشورا

.

 

 

پيوست فرهنگي

 

بصيرت:

محرم وصفر است که اسلام رازنده نگهداشته است

  عفاف:

 

ميزان هزينه بر ريال:1000000ريال

 

                                                                                

 

 

 

 

 

 

 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, :: 18:34 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری

 

فرم گزارش جلسه شماره

انجمن اسلامی آزادشهر

عنوان فعاليت: محرم

زمان اجرا: 24/8/91

مخاطبين : اعضای انجمن

مكان اجرا: قرارگاه

مربیان:صادقپور-کوهساری

اهداف اجراي برنامه:

1

رازماندگاری عاشورا

2

علل قیام امام حسین<ع>

3

درسهای اخلاقی واعتقادی که میتوان گرفت

4

 

  وضعيت مطلوب در برنامه

وضعيت برنامه

وضعيت مطلوب

حضور فعال تمامی اعضای انجمن مدارس

وضعيت موجود

حضور گروهی از بچه های انجمن

 

مهمترين اقدامات انجام شده

جلسه در قرارگاه انجمن برگزار شد

ابتدا قیام عاشورا بروایت تاریخ بیان شدوبه انگیزه وشرایط قیام عاشورااشاره شد

سپس قرار شدتشکیل هییت بدهندودردهه اول هرروز مراسم نوحه خوانی وسینه زنی داشته باشند

هروز زیارت عاشورا در مدارس برگزار کنند

 

پيوست فرهنگي

 

بصيرت:

محرم وصفز است که اسلام را زنده نگه داشته

  عفاف:

 

ميزان هزينه بر ريال:1000000ريال

 

                                                                                

 

 

 

 

 

 

 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, :: 18:31 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری

 

فرم گزارش جلسه شماره

انجمن اسلامی آزادشهر

عنوان فعاليت: روز عرفه -تشکیلاتی

زمان اجرا: 3/8/91

مخاطبين : اعضای انجمن

مكان اجرا: قرارگاه

مربیان:صادقپور-کوهساری

اهداف اجراي برنامه:

1

آشنایی بااهمیت روز عرفه

2

برنامه هایی که بایددرمدارس انجام بدهند

3

تشویق دانش آموزان به شرکت در مراسم دعای عرفه

4

 

  وضعيت مطلوب در برنامه

وضعيت برنامه

وضعيت مطلوب

حضور فعال تمامی اعضای انجمن مدارس

وضعيت موجود

حضور گروهی از بچه های انجمن

 

مهمترين اقدامات انجام شده

جلسه در قرارگاه انجمن برگزار شد

ابتدا آقای صادقپور پیرامون دعای عرفه وروز نیایش با خدای یگانه با بچه ها بحث وگفتگو کردند.

سپس آقای کوهساری مواردی در زمینه تشکیلاتی واهمیت آن بیان کردن و به تشویق دانش موزان جهت شرکت پر شور در  این مراسم پرداختند.

درپایان وظایف بچه ها در زمینه اجرای هر چه با شکوه تر مراسم         تشریح شد

 

پيوست فرهنگي

 

بصيرت:

امام علی (ع) می فرمایند :برخی از گناهان جز در عرفات  بخشوده نمی شوند.

  عفاف:

 

ميزان هزينه بر ريال:1000000ريال

 

                                                                                

 

 

 

 

 

 

 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, :: 18:19 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری

 

فرم گزارش جلسه شماره

انجمن اسلامی آزادشهر

عنوان فعاليت: بسیج دانش آموزی -تشکیلاتی

زمان اجرا:17 /8/91

مخاطبين : اعضای انجمن

مكان اجرا: قرارگاه

مربیان: صادقپور-کوهساری

اهداف اجراي برنامه:

1

آشنایی بابسج دانش آموزی و همکاری با بسیج

2

ارائه نظرات سازنده اعضا در تشکیلات

3

شناسایی نخبگان در سطح مدارس

4

 

  وضعيت مطلوب در برنامه

وضعيت برنامه

وضعيت مطلوب

حضور فعال تمامی اعضای انجمن مدارس

وضعيت موجود

حضور گروهی از بچه های انجمن

 

مهمترين اقدامات انجام شده

جلسه در قرارگاه انجمن برگزار شد

جلسه با تلاوت آ؛یاتی از کلام الله آغاز و سپس ضمن خیر مقدم به اعضا که در ساعت مقرر به جلسه آمدند درباره شهادت وجایگاه آن دراسلاممطالبی بیان کردند

سپس آقای کوهساری مواردی در زمینه تشکیلاتی واهمیت آن بیان کردندواینکه درزمینه اخلاقی درمدرسه وجامعه نمونه باشند

درپایان وظایف بچه ها در زمینه اجرای هر چه با شکوه تر اجرای برنامه های هفته بسیج تشریح شد

 

پيوست فرهنگي

 

بصيرت:

بسیج لشکر مخلص خداست  امام خمینی<ره>

  عفاف:

 

ميزان هزينه بر ريال:1000000ريال

 

                                                                                 

 

 

 

 

 

 

 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, :: 18:18 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری

 

فرم گزارش جلسه شماره

انجمن اسلامی آزادشهر

عنوان فعاليت: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی -تشکیلاتی

زمان اجرا: 10/8/91

مخاطبين : اعضای انجمن

مكان اجرا: قرارگاه

مربیان:صادقپور-کوهساری

اهداف اجراي برنامه:

1

گرامیداشت روز دانش آموز

2

زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دانش آموز سال 57

3

تشویق دانش آموزان به شرکت درتظاهرات 13 آبان و نماز جمعه

4

تکریم از سادات در روز عید غدیر

  وضعيت مطلوب در برنامه

وضعيت برنامه

وضعيت مطلوب

حضور فعال تمامی اعضای انجمن مدارس

وضعيت موجود

حضور گروهی از بچه های انجمن

 

مهمترين اقدامات انجام شده

جلسه در قرارگاه انجمن برگزار شد

ابتدا آقای کوهساری پیرامون حرکت انقلابی دانش آموزان در سال 57 که ابهت استعمار آمریکا در بین ملت های دنیا را در هم شکست  صحبت کردند .

سپس آقای  صادقپور به نقش سازنده دانش آموزان در جامعه امروز و نقشه های شوم دشمنان  برای جوانان این مملکت با اعضا بحث و گفتگو کردند.

درپایان نظرات اعضا در ارتباط با موضوع ارائه وبرای شرکت در این مراسم برنامه ریزی گردید .

 

پيوست فرهنگي

 

بصيرت:

مرگ بر آمریکا

  عفاف:

 

ميزان هزينه بر ريال:1000000ريال

 

                                                                                

 

 

 

 

 

 

 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, :: 18:16 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری

 

فرم گزارش جلسه شماره

انجمن اسلامی آزادشهر

عنوان فعاليت: هفته دفاع مقدس-تشکیلاتی

زمان اجرا: 3/7/91

مخاطبين : اعضای انجمن

مكان اجرا: قرارگاه

مربیان:صادقپور-کوهساری

اهداف اجراي برنامه:

1

آشنایی با تشکیلات

2

برنامه هایی که بایددرمدارس انجام بدهند

3

اهمیت دفاع مقدس

4

 

  وضعيت مطلوب در برنامه

وضعيت برنامه

وضعيت مطلوب

حضور فعال تمامی اعضای انجمن مدارس

وضعيت موجود

حضور گروهی از بچه های انجمن

 

مهمترين اقدامات انجام شده

جلسه در قرارگاه انجمن برگزار شد

ابتدا آقای صادقپور درمورد اهمیت دفاع مقدس وجایگاه جهاد در اسلام  مطالبی بیان فرمودن

سپس آقای کوهساری مواردی در زمینه تشکیلاتی واهمیت آن بیانکردن

درپایان وظایف بچه ها در زمینه فعالیتهای هفته دفاعمقدس در مدارس تشریح شد

 

پيوست فرهنگي

 

بصيرت:

مدرسه سنگر است

  عفاف:

 

ميزان هزينه بر ريال:1000000ريال

 

                                                                                

 

 

 

 

 

 

 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, :: 18:12 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری


چهارشنبه : 12/7/91

جلسه يازدهم

موضوع : تشكيلاتي

ساعت : 14:30 الي 18

دبيران : صادق پور

1.موضوع : نوع فعاليت هاي اعضا قرارگاه در موراد زير تشريح شد از جمله

1.      2.ثبت نام داشن اموزان علاقه مند در مراسم آغازين در قسمت قرائت قرآن و دعا

2.     3. ثبت نام داشن اموزان علاقه مند در اجراي نماز جماعت در قسمت هاي موذني و مكبري

3.    4.  ثبت نام و استعداد بابي علاقه مندان به مداحي و نوخواني

4.     5. تشكيل هيست سنيه زني در مدرسه

5.     6. نخبه يابي و نخبه پروري در زمينه علمي و ورزشي و هنري


 براي مشاهده عكس ها به ادامه مطلب مراجعه كنيد.....

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, :: 18:39 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری

چهارشنبه : 91/7/5

جلسه : دهم

موضوع : هتك حرمت

دبيران : صادق پور – كوهساري

هنك حرمت

نقد و بررسي فيلم و اهداف دشمن از اين فيلم :

يك مورد در اين فيلم اين بود كه ميخواستند ثابت كنند كه مسلمانان خونريز هستند در حاليكه در كليه جنگها پيامبر در صدر اسلام حدودا هزاران كشته شده با توجه به جمعيت آن زمان عربستان كمتر از يك درصد كشته  شدند. در حاليكه فقط در جنگ غرب با عراق حدودا ده درصد كشته شدند و البته جنگها و...اگر در نظر بگيريد متوجه مشويد كه خونريزي از ويژگي هاي آنهاست.

صهيونيست در حال نابودي است و در حال حاضر با اين كار ها با دستهاي خودشان سرعت بيشتري به نابودي شان ميدهند.

و همچنين بحث هايي ديگر صورت گرفت از جمله بي احترامي به مقدسات پيامبر عظيم شان و ديگر پيامبران الهي و جايگاه و بزرگي و بلند مرتبگي اين بزرگواران در نزد خداوند.

 


 براي مشاهده عكس ها به ادامه مطلب مراجعه كنيد.....

 

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, :: 18:37 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:, :: 12:16 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری

دفاع مقدس در کلام رهبری

هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است. در این مجموعه تابناک، درخشنده ترین و نفیس ترین نگین گرانبها یاد و خاطره شهیدان است. آنها جوانان و جوانمردان رشید و پاک سرشتی بودند که با آگاهی و درک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و وظیفه ی بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند. هر ملتی که چنین دلاوران آگاه و شجاعی را در دامان خود پرورده باشد حق دارد به آنان ببالد و آنان را الگوی تربیت جوانان خود در همه دوران ها بداند.

دفاع مقدس و غرور ملی

هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملی پایان ناپذیری برای مردم سلحشور ایران گردید و باعث شد که توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود. رشادت های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می توان هر دشمن خیره سری را ناکام ساخت.

دفاع مقدس و ولایت پذیری

این روزها هنگامی که یادی از دفاع مقدس می شود، دنیایی از شرف و حماسه ملتی نجیب و آزاده در اذهان تداعی می شود که عطر معنویت و صفای خاصی به ما ارزانی می دارد. ملتی که با پرورش رزمندگانی حماسه آفرین مفهوم روشن «تعبد در برابر ولایت» را به نمایش گذاشتند و با انگیزه «ادای تکلیف» در پی «مرجع و رهبر» خود سر از پا نشناخته، به جبهه های حق علیه باطل شتافتند و طلوع عشقی بی بدیل را ترسیم کردند و به پیروزی بزرگی که حفاظت از وجب به وجب سرزمین اسلامی و صیانت از مکتب و عقیده بود دست یازیدند.

پیام دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس یادآور خون های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد. فرزندان جبهه و شهادت اطاعت را عبادت می بینند. وارثان دفاع مقدس عزت جهاد را با ذلت در خانه نشستن عوض نمی کنند. ایستادگی آنها نشستگان تاریخ را به قیام وا می دارد و این پیام بزرگ دفاع مقدس است.


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:, :: 12:14 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری

دهه کرامت، دهه اول ماه ذی‌العقده است و آغازش با ولادت حضرت معصومه (علیهااالسلام) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا(علیه السلام) می‌باشد. این دهه یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است. دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.

مهر و وفایی که خواهر مهربان و دلداده را به هجرت وادار نموده و غربت و بیماری و مرگ در فصل جوانی را برای او آسان کرده است.

مهربانی که جز در مورد امام حسین و حضرت زینب (علیهما‌السلام) سابقه ندارد.

دهه کرامت تداعی کننده عزم و قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان والامقام و گرانقدر جهان می‌باشد.
تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند چرا که حرم حضرت معصومه و امام رضا (علیهماالسلام) کانون دعا و قرآن و نیایش و … است.

دهه کرامت یادآور تحول آفرینی بانوان آسمانی است و این که می‌توانند رهبری دل‌های صدها میلیون مسلمان را در طی اعصار عهده‌دار بشوند.

دهه کرامت یادآور زهرا و زینب (سلام‌الله علیهما‌السلام) است.


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:, :: 12:12 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری

حي علي الجهاد

يا حسره علي العباد ماياتيهم من رسول الا كانو به يستزتون 

بيانيه محكوميت اقدام كارگردان امريكايي در ساخت فيلم موهن در خصوص پيامبر گرامي اسلام

 

 

استكبار جهاني به سركردگي امريكا و صهيونيسم بين الملل خشمگين از بيداري اسلامي اسلامي كه به بركت انقلاب اسلامي ايران در سراسر جهان اسلام و ديگر نقاط دنيا حاصل شده است، با شيوه هاي مختلف همچون كاريكاتور، فيلم ، نوشتن كتاب و... قصد مقابله با بيداري اسلامي را دارد و اين بار نيز كارگردان  منفور امريكايي با سرمايه هاي صهيونيستي اقدام به ساخت و نمايش فيلم اهانت اميز نسبت به وجود مقدس پيامبر گرامي اسلام نموده است

ما دانش اموزان قرارگاه انجمن اسلامي ازادشهر به نيابت از امت مسلمان در سراسر جهان با استعانت از قدرت لايزال الهي ، و توجهات حضرت ولي عصر (عج) ، و تاسي به سيره نبوي و ائمه اطهار عليهم السلام ، و پيروي از ارمان هاي امام راحل عظيم الشان و منويات ولي امرمسلمين حضرت امام خامنه اي ( دامت بركاته ) ، ضمن اعلام خشم و انزجار خود از اين اقدام پليد دشمنان اسلام در توهين به حضرت محمد مصطفي (ص)  ، اعلان ميداريم :

1)      در دفاع از مقدسات دين مبين اسلام همواره حاضر و اماده هستيم، و مجاهدت و جان فشاني در راه خدا را افتخار بسيار بزرگ براي خود مي دانيم.

2)      هرگز اين گونه اقدامات موهن دشمنان اسلام ، خللي در عزم راسخ امت اسلام وارد نميكند ، بلكه فرايند بيداري اسلامي را سرعت مي بخشد.

3)      مستكبران عالم بدانند كه توطئه هاي دشمنان عليه اسلام و مسلمين ناكار امد و محكوم به شكست است و همانطور كه خدا در قران كريم وعده داده است ، مكرشان را به خودشان باز ميگرداند.

4)      در پايان از امت اسلام در سراسر جهان ميخواهيم كه همواره با هم متحد و منسجم بوده و از تفرقه نپرهيزند ، و لحظه اي از طاعت از فرامين پيامبر گونه ولي امر مسلمين حضرت امام خامنه اي (دامت بركته)  ، غافل نباشند تا دشمنان اسلام را در رسيدن به اهداف شومنان نا كام گزارد.

(( اللهم عجل لوليك الفرج ))

*شادي روح مطهر امام (ره) و شهدا صلوات*

اتحاديه انجمن اسلامي دانش اموزي ازادشهر

 

 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 18:9 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری

 

تصاوير مربوط به انجمن اسلامي شهرستان ازدشهر

 

براي مشاهده تصاوير به ادامه مطلب مراجعه كنيد...



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 18:3 :: توسط : علی صادقپور _ حسن کوهساری

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد

درباره وبلاگ
انجمن اسلامی تشکلی دانش آموزی است که با هدف گسترش فرهنگ اسلامی در مدارس به کار خود ادامه می دهد. انجمن اسلامی تنها انجمنی است که به صورت مستقیم با مقام معظم رهبری ارتباط دارد
تصاویری از جلسات انجمن اسلامی قرار گاه عمار روز قدس افطار ولادت حضرت فاطمه زهرا و روز زن هفته معلم زلزله بوشهر شهادت حضرت فاطمه (س) غبار روبی و ..... جلسه ی 91/12/16 بیو گرافی اعضای انجمن وبلاگ مدرسه فعالیت های بهمن ماه جلسه ی انجمن اسلامی (دبیرستان شهید مطهری) 91/10/27 بروایت تصویر شهادت امام سجاد گفتمان دینی ولایت ( نشست ولایت) محرم به روایت تصویر
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انجمن اسلامی شهرستان آزاد شهر و آدرس aeazadshahr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1


اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان